Nuffnang

Powered By Blogger

Saturday, January 30, 2010

.: Dugaan... :.

Ya Allah... dugaan lagi..nape masih x abes2 lagi kisah ni.. aku ingatkan dulu sumenyer dh settle..
tp sangkaan aku meleset sama skali.. again..2day i heard it.. dis time..worser.. then smpi bile??!

Ya Allah, betapa aku perlukan kekuatan diri kala ini.. sesungguh nye aku lemah.. x dpt aku bygkan if aku kuat utk berdepan dgn sume ni sekali lg.. tiada yang mampu aku lakukan melainkan berdoa smoga semuanya akan berakhir dgn baik..

aku xnak pikir or even ambik tahu psl ni! dh penat..! malas..! but I HAVE TO... =( wish aku ade pilihan..

nk percaya ke tidak? kalau ditanye of course la akan dinafikan sekeras-kerasnye..tp susah utk aku percaya die lagi..cukuplah..

p/s : really dont have mood rite now.. ZERO...

No comments:

Post a Comment