Nuffnang

Powered By Blogger

Tuesday, November 17, 2009

.: hari yg sengal..........! :.

ye..arini mmg sengal..bermulanyer detik bila mane aku tggu "monster" berbdn biru berkepala kuning pagi td di Kajang station..meh aku cite part by part.. hehe!

*1st part*
kuar umah arini cm lmbt sket..almost 720am..tp ok la..sbb aku bajet dpt naik tren yg kul 730am..tren shuttle (ni lah untungnyer naik kt Kjg..sume tren stop..including yg dr Kelate nyer..heheh!) arini aku tggu kt dpn sbb mls nk jln jauh kalau dh smpi KL station nnti..pemalas kang? cane x gumukss?? exercise mls..tp ade ketika rajin aku jln lah..ngeee~ haihh..boring la plak ku rasakn ms tggu tren nih..nyesal lak x bwk earphone.. k...tggu nyer tggu..smbil dgr abg polis bantuan ni borak2 ngan kwn2 die..layan ajelah..mmm..topic psl anak2 yg wife diorg jage..oklah..not bad..aku tgk sumenyer muke bapak2 yg penyayang..bertuah la bebudak tu ye..
adusss mane tren nih..xkn aku kene smpi ofis lmbt lg arini.. org dh mula ramai..dh kul 730 lbih ni.. tetibe pakcik polis tu tiup wisel die yg bingit tu.. owh..tren dh smpi..k..get ready utk rebut..(terpakse ler..kalau x mau kul 10 aku smpi ofis..) wuishh..seb baik tren stop x jauh sgt dr tmpt aku berdiri..manusia kt blkg aku dh start tolak2..mongek la korg..bg ler org kuar dulu..x sbr btol! ni lah manusia..xde etika..selfish! tp ni pun sbb pihak "monster" ni la..x ikut jadual..kalau x, xde la org nk rebut2..alhamdulillah..berjaya gak aku meloloskn diri ke dlm..tp sgguh x selesa..keadaan padat skali..tp seb baik pagi kn..sume nyer masih wangi2 gitu..theeee~~ kira oklah sbb aku dpt pegang tiang..kalau x mau seksa gak rasanyer.. dh tu ade plak yg menyandar kt blkg aku..tegang je tudung aku..sakit kepala aku wei! dgn selamba ku tarik tudungku..huh! maaf ler ye..blkg ku bkn tmpt ko nk suke2 sandar..walaupon tren sesak..agak2 la wei..ko dh la berat.. seksa beb..smpi Serdg lg ler seksa..nasib la ruang aku utk bernafas ade..huhu..dh smpi Mid Valley br bleh duduk.. smpi ofis lewat 10 mins..okla kn..xde ler lmbt sgt..heeeee~~

nilah "monster" itu..kihkihkih



*2nd part*
ni psl input sys nih..x paham la aku..dh byk kali update, cam gini gak rupenyer..punyer la semangat aku wat keje..tup..tup..xbleh save..! huh! mane x hangin..dh la arini aku kene update bank.. merangkak2 lg sbb x penah wat bank nyer report.. tp xpe..take it as a learning process.. tp! aku tenseeeeennnnnn sbb sys x ok!! tulun..tulun.!!
- update : dh kul 342pm, br complete liab stat..alahai..

so, itulah al kisah hariku yg sengal..cant wait 2 end it..cant wait 4 530pm meh..huhuhu

p/s : tulis ni sementara tggu keje ku di "save"..punyer la lame..haih..berzaman nunggu........kla, nk gi solat..daa~~

No comments:

Post a Comment