Nuffnang

Powered By Blogger

Friday, November 13, 2009

.: dah Jumaat blk... :.

pejam celik...pejam celik dah bertemu Jumaat blk..Jumaat penghulu segala hari..Jumaat hr ni adlh Jumaat mggu ke 2 bln Nov..huhuhu..cpt sgguh ms berlalu..andai dpt ku undurkn ms..dulu slalu tgk cite doraemon..sikit sebyk terpengaruh gak la ngan mesin masa encik doraemon ni..heeee~~


ape yg aku pasan psl aku mggu nih..bleh dikate kn almost everyday aku asek bgn lmbt jerkk!! apsal ye? nk ckp tdo lmbt..tdo dh awal.. hurrmmm..aku rs mayb sbb keadaan cuaca kot..ye lah, tiap2 mlm hujan je..mane x nyenyak aku tido.. dh la tu, henpon 2 3tp satu pon aku x set alarm..lupe sehh..theeee ~~ last2 ma aku gak yg kejut..bile dh dgr sore ma aku, pe lg, trus mate aku buntang terbuka!! hahaha! tp nasib baik la cik tren slalu tau aku lmbt..so die tibe pon ngam ngam soy je! xpelah hopefully next week aku x lmbt lg..akan ku rajin kn diri ku ini utk set alarm..put volume paling kuat! haihh..jahat plak..kang abes 1 blok bgun dgr alarm aku..muahaha!




p/s : tggl lg semggu je abg aku dh nk jadi suami org..sedey plak ghase..sob..sob
: td lam tren geli la aku nengok couple lesbian neh.. weii bwk2 lerbertaubat..x
sdr2 lg ke dunia dh nk akhir zaman nih..moga diampun kn dosa2 kite sume..aminn

No comments:

Post a Comment